Overgeslagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rene Elles - WaarBenJij.nu Overgeslagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rene Elles - WaarBenJij.nu

Overgeslagen

Door: Mos

Blijf op de hoogte en volg Rene

22 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Hier zijn we weer vanuit het "koele" Singapore.
We zijn de afgelopen 2 dagen zo vermoeid ons bed ingedoken dat we aan vakantie toe zijn.....
Afgelopen zondag hadden Sami & Karin het idee om langs de East Coast Highway te gaan fietsen, hier zit een park dat over de gehele lengte paralell loopt langs de kust. Wat voor mij dus....
Elles werd nog blijer want we gaan fietsen!!!
Het was schitterend, niet te warm en we besloten om halverwege een drankje te doen bij een golfbaan. Toen we daar koud zaten, wat raar is in Singapore, ging er opeens een alarm en niet zo zacht ook. Bleek er dus onweer aan te komen en dan moet iedereen van de baan af. Nou dat leek wel een beetje op de avondspits: zelden zoveel golfkarretjes achter elkaar gezien. Uiteindelijk viel het wel mee met het onweer......
Op de terugweg nog even op een pier gestopt en daarna terug naar het hotel. 's Avonds hadden wij nog een bezoek aan Peter met zijn gezin in Holland Village ( nee, niet met molentjes en klompen en zo, maar genoemd naar de ingenieur die die wijk heeft ontworpen). Hier hebben we een bere-gezellige avond gehad met een hoop lol en lekker eten. Aan het einde van de avond daarvandaan terug met de Singaporese Max Verstappen. (Heenreis 25 min. terug 10 min.).
Maandag was botografeerdag en voor de dames shoppen.
Voor mij was het een mooie dag, genoeg bootjes om uit te zoeken. Elles en Suus gingen naar Orchard Road wandelen, een weg die Elles op haar duimpje kent en ze waren er dan ook zo.
Alleen was het dan weer jammer dat ze de Mall van Tang niet zo goed kent, want daar zijn ze verdwaald, konden de uitgang niet meer vinden en zijn uiteindelijk door de SAR van Singapore uit hun benarde positie bevrijd......
De avond was voor El en mij met een etentje aan de rivier, waar we konden genieten van een lasershow. Vanavond (dinsdag) een etentje op de 64e verdieping van de Raffles Tower. Kijken of het bier daar ook lekker is en het uitzicht mooi. Zal wel in beide gevallen.........

• 22 Maart 2016 - 10:57

Ank Herstel:

Ik kijk elke dag uit naar jullie belevenissen.

• 22 Maart 2016 - 18:33

Edwin En Jacqueline:

ik snap wat shoppen is, maar wat is een botograafeerdag.
    heerlijk om dit te lezen.