Hoogtepunt(en) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rene Elles - WaarBenJij.nu Hoogtepunt(en) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rene Elles - WaarBenJij.nu

Hoogtepunt(en)

Door: Mos

Blijf op de hoogte en volg Rene

22 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Vandaag was een dag van alleen maar bezig zijn en alles vanaf grote hoogte bekijken. Het begon vanmorgen weliswaar onder de grond toen we de metronaarhet eiland Sentosa namen.
De laatse keer dat wij daar waren stond daar: 1 hotel, er reed een treintje rond, er was een museum genaamd fort Siloso,er was een uitkijkpunt e n dat was het. Oh ja, het was er ook erg groen.....
Het bleek inmiddels dus een tikkie veranderd: nu was het dus een eiland-uitvoering van de Efteling te zijn, maar minder leuk. (Op het zeeaquarium en de uitkijktoren na..... )oh ja en de regen die met bakken uit de lucht kwam.
Maar goed, we zijn er geweest.....
In de avond hadden we een afspraak met Sami,Karin,Lane & Suus om een haphe te gaan eten eeen drankje te gaan doen ennog wat andere leuke dingen. Dus na het etentje bij een wijn en kaas restaurant gingen we met een bootje de rivier af naar het waterfront. Hiervandaan wandelden we via een veranderde Cliffordpier (Sjaak, je herkent het niet meer!) naar de Bay Sands hotel om daar een schitterende lichtshow te zien. Om een afzakker te nemen moesten we omhoog. We gingen wat drinken op het hoogste buitenterras van Singapore. En met hoog bedoel ik ook HOOG. We zaten op de 63e verdieping met een schitterend zicht over Singapore en we keken tot aan Batam toe.....je zou eigenlijk de foto's moeten zien..........
Helaas gaat dat niet lukken, want na een update krijg ik mijn iPad niet meer aan de praat. Het is dus K* met Apple in plaats van peren.
Morgen maar een computer opzoeken en kijken of ik haar weer aan de gang krijg. Als dat lukt kunnen jullie de foto's tegemoet zien. Zoniet organiseer ik wel een dia-avond.......